Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svart skärm / b4

Postat av cyntic den 27 Februari 2013, 15:24
2 kommentarer · 392 träffar
Tjenare bringerZ,

Det är såhär att när jag skulle starta datorn häromdagen så fastnade min skärm bara på (no signal). Och efter en stund över gick det till att det stod "B4" längst ner till vänster på skärmen.

Testade att kolla så inget var konstigt med skärmen och testade andra skärmar men det var inte problemet. Testa sedan mitt integrerade graffekort men ingen skillnad. Jag började då misstänka att det var någonting konstigt med hårddisken. Men efter ungefär 10 startförsök fick jag fram någon grafikinställningsgrej, där stod det "recent overclock failed". Och jag har aldrig överclockat eller något liknande på min dator. Jag klickade på att sätta den på standard och sedan startade datorn av sig självt och allting fungerade precis som vanligt och jag trodde det var fixat. Men sen på morgonen var det samma sak igen.

Har googlat utan resultat,

Skulle uppskatta hjälp, ty

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar