1
Macbook Pro Retina 15
Postat av moNolito den 19 Februari 2013, 20:46
17 kommentarer · 347 träffar
Hejsan! Nu är det så att jag har varit ute efter en laptop ett tag och kommit fram till att MBP Retina 15" känns som det bästa valet just nu, med tanke på att dom precis sänkt priserna på alla deras MB's.
Den kostar 19,5k i sverige, ganska op, men farsan är utomlands nu och jag tänkte att han kunde köpa den därifrån och ta med till sverige, den kostar 14k där.
Eftersom jag aldrig ägt en MB så undrar jag lite.
* Hur ser det ut med garantin om man köper en utlandsprodukt, apple är ju internationellt?
* Kan jag ändra till svenskt OS? Eller kan man typ ändra språk som på Iphone?
* Skiljer sig laptopten pånågot vis från att jag köper den i Sverige? (adapterkontakten är det enda jag kan komma på, eftersom dom har annorlunda vägguttag)
Jag sparar ju nästan 6.000kr på detta, Det känns lite för bra för att vara sant.
Nackdelar/fördelar och åksikter uppskattas.
Ber om ursäkt för den horribla svenskan.
MVH.
Den kostar 19,5k i sverige, ganska op, men farsan är utomlands nu och jag tänkte att han kunde köpa den därifrån och ta med till sverige, den kostar 14k där.
Eftersom jag aldrig ägt en MB så undrar jag lite.
* Hur ser det ut med garantin om man köper en utlandsprodukt, apple är ju internationellt?
* Kan jag ändra till svenskt OS? Eller kan man typ ändra språk som på Iphone?
* Skiljer sig laptopten pånågot vis från att jag köper den i Sverige? (adapterkontakten är det enda jag kan komma på, eftersom dom har annorlunda vägguttag)
Jag sparar ju nästan 6.000kr på detta, Det känns lite för bra för att vara sant.
Nackdelar/fördelar och åksikter uppskattas.
Ber om ursäkt för den horribla svenskan.
MVH.