Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn spökar?

Postat av mahalax den 23 Januari 2013, 17:12
5 kommentarer · 402 träffar
Tja.
Min PC är ungefär 2 år gammal, och har alltid spela de flesta spelen med skön grafik dessutom ha flera spel öppna samtidigt. Tex WoW och Black Ops. För ungefär 1 månad hände det något, allt började gå extremt segt och spelen började hacka även på lägsta grafikerna så då provade jag att formatera om datorn men det hjälpte ingenting tror jag.
Någon som har en bra idé på vad detta fenomenet kan bero på? Min prestanda har alltså sjunkit fruktansvärt mycket utan att jag har gjort något speciellt.
EN TILL GREJ: Min CPU ligger och tuggar på ca. 90 % när jag bara har WoW uppe (?) Har en i5a och alla drivrutiner är uppdaterade tror jag. Finns ytterligare en skum sak som hände: Har alltid kört WoW på High, men nu kan jag inte ens ha det på Good för att det står att jag måste ha en fyrkärnig processor, vilket jag har?
Är det dags att köpa sig en ny dator eller går detta att fixa tror ni?
Mvh
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..