Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nätverks problem kolla hit

Postat av tharozz den 10 Januari 2013, 22:34
0 kommentarer · 154 träffar
Hej, jag har fått problem med min internetanslutning, när jag pratar i skype/lyssnar på musik så håller sig mitt internet i en längre tid innan det bryts, när jag drar upp ett högkrävande onlinespel såsom battlefield 3 så dör mitt internet efter 5-10min jag har stängt av funktionen så att nätverkskortet inte avaktiveras när den drar mer ström. Den enda lösningen för att återfå internetanslutningen är att starta om datorn vill även tillägga att alla i huset har internet anslutning och det bryts aldrig för dem jag använder mig utav en 25meters nätverkskabel detta problem uppkom för cirka 1månad sedan fungerade felfritt innan detta problem kom upp har försökt med allt har den senaste drivrutinen till nätverkskortet även googlat timvis.Jag skulle dra en chansning på att det är problem med nätverkskortet är inte så erfaren gällande "nätverksanslutningar".Endast seriösa svar vet ni inget gällande detta problem yttra er helst inte.(Operativsystem: Windows 7 32bit). Skulle vara evigt tacksam för detta rätta svaret!

Tack på förhand.
MVH / tharozz.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..