1
Grafikkort köpes!
Postat av LÅST KONTO 256869 den 4 Januari 2013, 14:41
9 kommentarer · 187 träffar
Tjena alla fragbitare, jag ska köpa ett nytt grafikkort, men vet inte vilket. Jag är inte så kunnig inom min dator heller.
Jag har en Intel Core i5 650 processor , vet inte vilket grafikkort som passar till den så skulle behöva lite hjälp med det. Jag vill ha det så billigt som möjligt och så bra som möjligt såklart. (Vill inte överklocka). Länka era grafikkort och ge motivationer till varför jag ska just välja det du länkar, skulle varit snällt. Budget ligger på max 1.5k. Vill kunna streama D3 på 720p utan lagg. (Low på options i D3). Jag har 100 mb download och 10 mb upload.
Kanske kommer stavfel, men ignorera det och kom med bra kommentarer!
Att diskutera: Vad har ni för grafikkort? Varför? Presterar eran dator bra?
Jag har en Intel Core i5 650 processor , vet inte vilket grafikkort som passar till den så skulle behöva lite hjälp med det. Jag vill ha det så billigt som möjligt och så bra som möjligt såklart. (Vill inte överklocka). Länka era grafikkort och ge motivationer till varför jag ska just välja det du länkar, skulle varit snällt. Budget ligger på max 1.5k. Vill kunna streama D3 på 720p utan lagg. (Low på options i D3). Jag har 100 mb download och 10 mb upload.
Kanske kommer stavfel, men ignorera det och kom med bra kommentarer!
Att diskutera: Vad har ni för grafikkort? Varför? Presterar eran dator bra?