Tjenare fragbite!
Jag har fått tag i en annan mus istället för min Intelli 1.1a.
En ikari, den fungerade klockrent i den föregående ägarens dator, jag såg det själv.
Nu till mitt problem, jag får endast "Unkown Device" när jag pluggar i den i min dator, what to do?
Har testat att avinstallera USB drivrutinerna för usbportarna, installerat Ikarins programvara och startar om och sen i med musen, även tagit ur el osv ur daton i 1h och sådant.
Någon som vet någon lösning?
Vore awsome, har en dota2 (JAG VET, att alla typ har det menmen, det är det enda jag "have to offer" atm.) key till den som hjälper å de funkar. :)
* Antar att du har windows XP, kan diffa med andra OS.
Gå in i kontrollpanelen, system, maskinvara, enhetshanteraren. Klicka på fliken 'Dator', kolla om det står nått i stil med "acpi uniprocessor..." där, om den finns högerklickar du på den och tar egenskaper, klicka på fliken Drivrutin och sen Uppdatera drivrutin. Välj "Installera från en lista eller en angiven plats (avancerat)" tryck på nästa.. Välj sen "Sök inte. Jag väljer själv vilken...", kolla i listan om du hittar advanced configuration and power interface (ACPI) pc, välj det, tryck ok, starta om datorn och det skall fungera igen..
Skicka ett meddelande här på FB sen när ni vill ge mig pengar för besväret :()