Jag och en polare har precis gått ut nian och vi ska vänta ett år innan vi studerar vidare så vi ska bo i samma rum och spela ut alla spel som vi hittar tills vi ska börja till nästa höst.
Har ni några tips?
Spel vi redan spelat en massa: Cs:go,Sc2,Wow,Gw2,Lotro, Battle for middle earth, CoD, Dungeon defenders, Garrys mod, Hunting unlimited 2010, Minecraft, Orcs must die 1 och 2, Payday the heist, Swarm arena, Swords and soldiers, team fortress 2, terraria.
Edit: Skyrim och Battlefield 3 är också avklarade. Alla uppdrag och hög level på BF3 tex.
Det är alla spel vi klarat ut eller tröttnat. Prestige 10 på cod osv. Dödat draken i minecraft och har fullt dia hus och i terraria dödat alla bossar ett tiotal gånger...
Har ni några idéer på andra 2 manna spel man kan lira? Helst co-op.
Tack på förhand! (vi spelar ca 12-14 timmar om dagen och vi har klarat alla dessa spelen sen vi började spela i ca juni.)
Born to be a gamer.
Ge oss tips! Tack!
Sen att vi inte behöver fysik motor och flyttbara bord och tunnor på aztec t.ex, Är en annan sak
kommer säkert gå någon månad inan något seriöst börjar med de...
Därför är det ju extra ironiskt att se folk som är skeptiska mot portningen nu :D
Dem som blir kvar i 1.6, gamla versionen, är dem som har för dlåog dator och ingen mamma och pappa som vill köpa en ny. Tur att min fru då lät mig köpa en ny ;)
MEn vi köper spelen för dom är kul?
Eller köper du dom för att du vill att Valve ska bli rika?
dom borde byta till den gamla...
Jag tror det kommer bli jävligt roligt med CS:S :)
Det som valve gör bättre är ju spelkänsla och sånt. maps, npc osv.
Själv tycker jag 1.6 ska leva vidare ;D
vi va lika sura när 1.6 o steam kom så ni vet
var en av dem som hatade 1.6 i början men nu e det riktigt skojjj :P
längtar till CS:S
men måste bara fixa ny bruk först
sitter på en 1,4 P4 , 256 Ram , GeForce 2 GTA 64Mb nu
så byter CPL till cs:s så byter nog alla andra med // pyss o kjaam
skiftar dem så skiftar elit klanerna
#1 Vadå VÄRKAR? Har du ont eller? Snälla någon.