Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med skärm (ibland)

Postat av PaNdaJKE den 2 Oktober 2012, 15:04
2 kommentarer · 139 träffar
Tjo !

Har lite problem med min skärm ibland och jag fattar verkligen inte vad problemet kan vara, och detta har hänt en gång tidigare.

Vaknade upp imorse och som vanligt satte på datorn, hade just då inte satt på skärmen. Jag gick och käka frukost, kommer sedan tillbaka och märker att när jag försöker sätta igång skärmen så är den helt svart och den knappen som lyser(om skärmen är på eller ej ) blinkar ganska hastigt. Kollade om alla kablar satt rätt och de gjorde dom, startade om datorn och det hände samma sak igen. Bytte skärm, och den här skärmen funkade bra i bios men sen när windows startade så dog den som min andra. Bytte tillbaka till min vanliga skärm och helt från ingenstans så funka den igen.

Så jag behöver hjälp att förstå vad problemet kan vara, för jag fattar verkligen ingenting =(

// PaNda
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..