Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drivrutin specs

Postat av hedkandi den 7 Augusti 2012, 17:32
13 kommentarer · 214 träffar
Tjo har en ny dator från inet

denna :>

http://www.inet.se/produkt/151 7097/taurus-extreme-gtx-560ti- i5-3570k-ivy-bridge-batman-ark ham-varde-299

gtx 560Ti

Kör bf3, mw3, smite, cs,

i bf3 och cs så känns det som om jag fps droppar, oavsett om jag ändrar till low på allt och på låg resolution, vet inte hur jag ska förklara det känns "kornigt" inte kvaliten utan "känslan" t.ex. när jag sprayar med vapen eller blir sprayad på så droppar fpsen känns det som och ser det ut som men den ändå inte gör det?

Exakt samma problem i cs, varje gång jag skjuter så känns det som om jag fps droppar fast enligt net_graph så gör jag inte det..

förstår mig inte på detta problem, hur löser jag detta?

Jag har senaste drivrutinerna, alla. nvidias kontrollpanel m.m

men i mw3 så funkar det galant MEN där har jag ett mouse acc problem istället som är jobbigt.. ibland så hoppar musen / ganska ofta i mw3. vet inte hur jag får bort det heller

Har bockat ur aktivera musens precisions grej. men de hjälper inte.

Smite är det enda spelet jag spelar utan problem, utan lagg, utan fps drop osv. allt på max
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..