Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

köpa speldator!

Postat av sOKAAR den 30 Juli 2012, 19:44
18 kommentarer · 443 träffar
Hej!

Jag ska nu om nån vecka beställa en ny spel dator eftersom att min gamla har gjort sitt!

Har tittat in denna datorn från CDON : http://cdon.se/hemelektronik/t hor_einride_-_intel_i5-3570k_- _16gb_-_120gb_ssd_%2b_1tb_-_nv idia_gtx670_-_w7hp-20388250

Denna datorn borde väll klara BF3 på ultra o även klara av WoW på ultra med stream igång osv?

Förmodligen så kommer jag att få en massa kommentarer om att ja ska plocka ihop en egen dator blabla, men jag köper helst en komplett speldator. Om det är någon som har beställt en sådan THOR-EINRIDE dator och kan förklara lite mer vad just ni tycker är bra/dåligt med den datorn kan gärna PMa eller bara skriva i kommentarerna.

Kom gärna med egna länkar o förslag om vad jag skulle kunna köpa för dator som är ännu bättre för ungefär samma peng!

Tack på förhand!

roligaste spelet just nu?

29 personer har röstat
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar