Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

NY Dator - Hjälp!!

Postat av sneeakyy den 26 Juli 2012, 12:05
0 kommentarer · 134 träffar
Hej!

Min Sony Vaio pajjade helt igår och idag fick man den glada nyheten att den var två månader utanför garantin, och det har alltså återigen blivit dags att ge sig in i datorjungeln för att försöka hitta en ny. Eftersom jag inte själv vet allt för mycket om vilka datorer som gäller nu, vilka delar osv. så tänkte jag att ni kunde få hjälpa mig.

Jag är ute efter en bärbar dator med 15/17" skärm. Jag kommer för det mesta använda datorn till att surfa, plugga, titta på film och spela enklare spel som Football Manager, Leauge of Legends och CS.

Jag är lite osäker på vilken prisklass jag vill att datorn ska ligga i. Jag vill ha en dator med bra prestanda samtidigt som den självklart inte ska kosta skjortan. Skärmen är ganska viktig för mig. På min Vaio hade jag HD-skärm och det är något jag gärna vill behålla.

Tack för all hjälp!!!

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar