Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn seg som få HJÄLP

Postat av sneeakyy den 25 Juli 2012, 19:00
2 kommentarer · 148 träffar
Hej

Jag har ett problem jag skulle behöva hjälp med. Jag kom precis hem från landet, och slog på datorn som vanligt, spelsugen som attans. Allt går som vanligt, men när den har startat upp är allt segt så in i helvete och inget fungerar. Det tar säkert en halvtimme att få upp internet och när det väl går igång kommer det upp att programmet inte svarar när jag ska gå in på en hemsida.

Den kraschade för nån timme sen och jag fick upp en bluescreen med meddelandet "bad_pool_header", och även om jag inte kan så mycket om datorer så förstår till och med jag att det inte är bra. Min första tanke var en systemåterställning, men den enda möjliga tidpunkten som kommer upp är 18.01, dvs efter att problemet inträffade.

Snälla hjälp mig någon, vad gör jag??

Kanske ska tillägga att det är en Sony Vaio som införskaffades i januari 2011 (bärbar).

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..