1
Från Snow Lepoard till Snow Lion
Postat av eKING den 1 Juli 2012, 01:47
7 kommentarer · 130 träffar
Tja fargbite,
Har en fundering kring uppdatering av operativsystem till MAC.
Är så att jag besitter Mac OS X 10.6.8 Snow Leopard i dagsläget.
Vet att det ligger ute Mountain Lion, och (rätta mig om jag har fel) det går att uppdatera direkt från Snow Leopard till Mountain Lion utan att installera Lion?
Nu är det så att om si sådär två - tre veckor släpps en ny version. Alltså Snow Lion. Kommer jag behöva uppdatera till versionerna innan eller kan jag uppdatera direkt ifrån Snow Leopard till Snow Lion?
---------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ----------
Okej.
Just nu har jag Snow Leopard.
Versionen efter Snow Leopard heter Lion.
Därefter kommer versionen Mountain Lion.
Och om två veckor kommer nya versionen Snow Lion
Snow Leopard --- Lion ---- Mountain Lion ----- Snow Lion
Kan jag hoppa över Lion och Mountain Lion och köpa Snow Lion direkt? Eller måste jag även köpa de uppdateringarna?
Har en fundering kring uppdatering av operativsystem till MAC.
Är så att jag besitter Mac OS X 10.6.8 Snow Leopard i dagsläget.
Vet att det ligger ute Mountain Lion, och (rätta mig om jag har fel) det går att uppdatera direkt från Snow Leopard till Mountain Lion utan att installera Lion?
Nu är det så att om si sådär två - tre veckor släpps en ny version. Alltså Snow Lion. Kommer jag behöva uppdatera till versionerna innan eller kan jag uppdatera direkt ifrån Snow Leopard till Snow Lion?
---------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ----------
Okej.
Just nu har jag Snow Leopard.
Versionen efter Snow Leopard heter Lion.
Därefter kommer versionen Mountain Lion.
Och om två veckor kommer nya versionen Snow Lion
Snow Leopard --- Lion ---- Mountain Lion ----- Snow Lion
Kan jag hoppa över Lion och Mountain Lion och köpa Snow Lion direkt? Eller måste jag även köpa de uppdateringarna?