Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Utforskaren har slutat fungera

Postat av Revolve den 24 Juni 2012, 16:47
2 kommentarer · 1 322 träffar
Häromdan fick jag ett skumt problem där datorn började gå otroligt långsamt, främst i spel. Menyer och liknande fungerade finfint. Jag har försökt med det mesta, uppdatera drivrutiner, kollat igenom datorn med diverse antivirus program, avinstallerat en massa program för att frigöra plats, sett till att fläkten är som den ska. Använder för övrigt Windows 7 Premium på en relativt ny ASUS laptop.

Nu skulle jag reboota datorn, och när jag var inne igen hade jag fått default bakgrundsbilden, inga program som brukar starta vid reboot (Skype, Steam, diverse Intel program) startade, och jag fick fram ett programfel gällande Utforskaren. Utforskaren stängde av, försökte sätta på, stängde av osv. Dröjde ett bra tag innan den var tillbaks som vanligt.
Nu kan Utforskarens programfel komma både här och där utan förvarning; det löser sig alltid men är oroligt för detta och hur man löser det?
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..