1
Problem med ljud
Postat av mirs0 den 7 Juni 2012, 21:10
1 kommentarer · 129 träffar
Sheena!,det är så att när jag spelar så brukar jag ha på mina högtalare som standard enhet och nu har jag tänkt att köra med mitt headset fast när jag kopplar in headsetet i högtalarna så får jag inte ljud i headsetet och när jag drar ut sladden för headsetet så funkar högtalarna igen. Jag har försökt att ta ut ljudkortet så att datorns moderkort får ersätta ljudet fast även det funkar inte. Har försökt att starta om datorn och koppla i headsetet i datorn och ta ut högtalarna,alla mina inställningar är korrekta i windows 7. En sak jag har märkt är att i kontrollpanelens uppspelning är att när jag kopplar in mitt headset så känner inte datorn av att headsetet är ikopplat och ingen ikon eller alternativ kommer upp . Det står att bara högtalare är ikopplade även fast jag har tagit ut dom och har headsetet inne. Är det någon som kan svaret på problemet. Har lite brottom efter som att jag ska ordna upp ett lan och då behöver jag headset ljud för att kunna lira cs. Tacksam för svar inom kort