Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hårdisk fel=mittl iv försört

Postat av Nerra den 31 Mars 2005, 16:05
24 kommentarer · 194 träffar
Hejsan på er (från en desperat gamer osv)!!!
Jo jag har ett ganska serriöst problem framför mig som jag hoppas ni kan hjälpa till med!
Det är så att min hårdisk sluta att fungera ,HALVT, och som läget ser ut just nu kan jag inte gtra nått åt det..
Efter att ha haft boot camp hemma, bärde jag in datorn och allt funka som det ska.. de saker jag gjorde var (innan det sluta fungera) Fixa mouclass.sys till min razer mus samt usbport.sys utbyte också till min mus.. Startade om och det fungerade..
Nu startade ajg om en TILL gång utan att göra nått för att jag glömde sätta i tangentbordet.. och då startade inte datorn.. då står dett att det är fel på sladdarna...Så nu är det så här;
1. C katalogen är typ förstörd och det går inte att formatera den eller öppna den osv.
2. med D VAR det samma problem fast efter att ha lagt in den i en kompis dator,rebootat och kört CHKDSK AUTOMATISKT"checkdisk" eller var det var så startade den( kunde gå in och kolla på filmer etc osv)
C var även på hans dator SYNLIG men det går inte att gå in på den står typ Sönder osv. (notera ven att filsystemet står på RAW?!) Så nu tänkte jag att formatera om C:\inte vore så dumt.. Men det går inte... (trots att all min musik sammlad genom 2 års tid samt bilder försvinner, nästan så man tar sitt liv) BTW WINDOWS var installerat på C:...
Har beställt e ny hårdisk som ajg ska installera OSet på... men ajja hör av er..

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..