1
Datorn Fryser
Postat av dst95 den 22 Maj 2012, 16:10
22 kommentarer · 195 träffar
Hej som sagt så har jag ett litet problem med min dator , dator är helt nyköpt för några veckor sedan ,
Det som sitter i den är
Moderkort : Asus M4A79T DELUXE
Proccessor: AMD phenom II X4 3.0 Ghz
Nättagg: 650w
grafikkort : Nvidia Geforce GTX 275
Ramminne : 4GB.
Och om jag ska komma till felet är det att, när jag sitter å spelar kraftiga spel som Cod mw3 , driver san fransisco osv och lyssnar på spotify samtidigt så kan datorn frysa efter ett tag och jag få starta om den? , och om jag inte lyssnar på spotify så funkar det hur bra som helst? fattar inte vad felet kan vara.. det har varit inne på service för någon dag sen men dom hitta inge fel i datorn, Behöver hjälp.. om ni har svårt att förstå det jag skriver här så adda
Steam : dstztar
eller skicka ett mail till daviidtynii.95@live.se
HJÄLP UPPSKATTAS..
Det som sitter i den är
Moderkort : Asus M4A79T DELUXE
Proccessor: AMD phenom II X4 3.0 Ghz
Nättagg: 650w
grafikkort : Nvidia Geforce GTX 275
Ramminne : 4GB.
Och om jag ska komma till felet är det att, när jag sitter å spelar kraftiga spel som Cod mw3 , driver san fransisco osv och lyssnar på spotify samtidigt så kan datorn frysa efter ett tag och jag få starta om den? , och om jag inte lyssnar på spotify så funkar det hur bra som helst? fattar inte vad felet kan vara.. det har varit inne på service för någon dag sen men dom hitta inge fel i datorn, Behöver hjälp.. om ni har svårt att förstå det jag skriver här så adda
Steam : dstztar
eller skicka ett mail till daviidtynii.95@live.se
HJÄLP UPPSKATTAS..