Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kan inte identifiera mikrofon ( svårt )

Postat av gurvar den 20 Maj 2012, 23:35
3 kommentarer · 124 träffar
Har nyligt omfromaterad datorns och gett datorn operativet windows 7 ( tidigare Vista ). Detta innebar att micken plötsligt inte gick identifiera och syns inte under inspelningsenheter.

Har försökt ladda hem alla grunddrivurtiner till datorn som är en XPS 420, via dells hemsida, men datorn har klagat på att operativsystemet är för nytt när jag ska installera ljuddrivisarna. Detta trots att jag senare laddat hem versionen till w7 64bit.

Everest säger för övrigt att jag har "High definition audio" och därför har jag även testa ladda hem denna. MEN datorn bestämmer sig för att exe filen inte ska kunna öppnas tror att det är installerat, och ingen ikon för hd audio syns i kontrollpanelen.
obs. systemikonen för volym är "på" och inga dolda enheter

Har seriöst inte en blekaste vad jag ska göra? om någon bara kan ge liten push i rätt riktning skulle de uppskattas
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..