1
100 hz på CRT
Postat av töba den 2 Maj 2012, 15:07
22 kommentarer · 321 träffar
Tjena, sitter och trycker på ett problem här som jag inte har en aning om hur det ska fixxas! Det är så att igår skulle jag dra in min CRT i laptopen för lite cs lir och självklart är 100hz ett måste för mig. Allt var bra igår, satt i min gamla dell skärm och pressa igång 100hz.
Nu till problemet, idag när jag skulle lira så var upplösningen ändrad och jag kunde inte ha 100hz. Går inte att ens att välja på bildskärm -> "dölj lägen som den här bildskärmen inte kan visa" har provat med att visa både laptop skärmen och den här(CRT'N) Eller bara CRT'N, men det funkar inte! Nån som har en aning om vad problemet kan vara? Funkade ju igår, tack på förhand!
Har provat med att sänka upplösning i windows också, men det hjälper inte!
Nu till problemet, idag när jag skulle lira så var upplösningen ändrad och jag kunde inte ha 100hz. Går inte att ens att välja på bildskärm -> "dölj lägen som den här bildskärmen inte kan visa" har provat med att visa både laptop skärmen och den här(CRT'N) Eller bara CRT'N, men det funkar inte! Nån som har en aning om vad problemet kan vara? Funkade ju igår, tack på förhand!
Har provat med att sänka upplösning i windows också, men det hjälper inte!