Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator blir varm och stängs av

Postat av SUK KUG den 21 April 2012, 02:24
36 kommentarer · 4 586 träffar
Har en stationär dator som har börjat låta rätt mycket på slutet. Jag öppnade upp den och tog bort lite damm. Sedan när jag skulle börja lira dota igen så börjar den låta och bli varm som fan, efter ett tag slocknar den bara. Kan det ha hänt nåt när jag öppnade den?

Den fungerar att ha på i windows och så vidare. Men så fort något prestandakrävande som dota 2 liras stängs den av efter ett tag. Nätaggregatsfläkten har slutat snurra men jag vet inte hur länge den har varit trasig.

Vad kan vara fel? Är det nätagget som är slut? Eller är det nåt annat som kan överhetta? Det är inte bara nätagget som blir varmt utan även området runt processor/grafikkort. Bytte kylpasta och så vidare för 2 månader sen ungefär.

SÅ äckligt frustrerande att datorn går sönder samma dag som jag får dota 2 key och diablo 3 är open beta över helgen + att jag ska ta en vit helg... FML!
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..