Hejsan Fragbite!
Mitt graffik kort xfx radeon hd 6950 tror jag inte vill fungera som det ska
Nästan hela tiden när jag spelar (eller bara surfar på nätet) så laggar allting fast i cirka 5-8 sekunder och jag kan inte göra något alls på datorn. Efter det så blinkar skärmen till och detta felmedelande poppar upp
http://i.imgur.com/NOxmY.jpg
Vet inte hur många gånger jag har googlat skiten och gjort som det står.
Nån på Fragbite som vet?
Har dom senaste till mitt kort. :
Hur behandlar du din dator egentligen?
Har du spillt vätskor så som "O'boy", "Coca-Cola", "Berra Bus" eller annan smarrig dryck på grafikkortet?
Är du den typen som sparkar frenetiskt på datorn då den, i folkmun, "hakar sig"?
Jag kan knappt föreställa mig andra faktorer som kan spela in i att din dator ter sig som den gör då ett IE-användande lika gärna kan betyda att du inte är en människa utan någon annan form av levande ting (med tummar då förståss, då ett använda av mus är obligatoriskt för navigering utav datorer), kanske en schimpans orangutang eller dylikt?
Jag får helt enkelt be dig utvärdera din livssituation inklusive dina arvsanlag innan jag kan fastslå huruvida vi skall gå vidare med frågan som uppstått kring ditt grafikkort.
Ett kärt återseende med livets mysterier!
Väl mött.
/Din Karl-Oscar.
Jag visste att någon skulle kommentera att jag använder Internet Explorer. Datorn är relativt nyformaterad och jag har inte hunnit bytt änn :p
Har jag kanske fått ett måndagsexemplar?
där alla kretsar (eller vad det heter) är, kan det vara felet?
Antar även att du fiskat upp det nere vid piratviken, jag säger inte att det är fel, men om man vill försäkra sig om att det inte skall bli problem så är det en legal copy som gäller.
Om det är uteslutet för dig att skaffa detta så är mitt råd att installera en gammal drivrutin och att googla på ditt grafikkort följt av det felmeddelande du får och se ifall andra upplevt samma sak och kanske funnit lösningar.
Skrivet med min Android-mobil
Fungerar inte detta så är #16 inte helt ute och cyklar, vad har du för nätagg egentligen?