Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#18 Jag skulle gärna vilja se fpsen också. eftersom du kommer ligga på average 25 fps! :D Give or take 5 fps skulle jag väl säga för att ha lite marginal.
Och det är inte att maxxa.
Din dator är inte dåligt, verkligen inte. Men Metro 2033 är ett brutalt spel. Vet inte vad de har gjort med det faktiskt :D Har inte spelat det så vet ej =)
Min dator skulle komma upp i whopping ~21 average på ultra. Vill inte utsätta mitt stackars grafikkort för ultra på det spelet :(
Du är exakt en sån som alltid förlorar när man argumenterar, du ställer en fråga. Sen lägger du till något för att du ska vinna diskussionen dvs, "jag skulle gärna vilja se fpsen också"
#20 Finns ingen generell definition av att maxxa, men min och många andras definition av det är samma sak som bestämdes i en tråd på sweclockers.
"
¤ 1080p (tills ny standard blir aktuell)
¤ Högsta möjliga Grafikinställningar (utan mods)
¤ Vsync spelar ingen roll
¤ AA & AF på Max
¤ 60FPS
"
Bara du som har en jävligt udda och löjlig definition av att maxxa ett spel.
#26 Frågan var dock ifall jag kunde maxxa ett spel = dvs ha de högsta inställningarna på, ifall jag kunde spela på de högsta inställningarna, var inte nämnt i kommentaren och hur ska jag kunna svara på en fråga som du inte har ställt?
Sen vad maxxa betyder i eran hjärna är en helt annan sak.
#29 Det är du som behöver formulera dina frågor lite bättre bara, förstod från första början vad du menade men det är oftast så här man krossar folk i diskussioner, ställ rätt fråga istället så den alltid uppfattas rätt.
Löjligt av mig visst, men jag är den som tar hem pokalen.
#30 Så bara för att man inte kan länka till ett uppslagsverk av vad "maxxa" betyder så "vinner" du?... Bra logik där.
Så klart man går efter den allmänna definitionen, vilket betyder det jag skrev tidigare. Möjligtvis kan man väl säga att 50 FPS+ duger, och att ingen AA/AF krävs. Hur som helst är definitionen inte speciellt bred.
Det du gör är som att säga att ett spel inte laggar när du har 5 FPS, bara för man inte kan bevisa exakt vad lagga betyder.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
det är väll dom. so far
Isf är det kört att spela något nytt spel med högre inställningar.
http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/1657652/2012-04-04
Allt ultra på bf3 dock antialising deferred off. Grafikkorter ligger runt 60grader medans jag lirar.
Edit: Inte säker på om det var det nätaget dock, för lat för att kolla :(
http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/1603181/2012-03-17
Min burk. Finns inget spel som den inte pallar på ultra.
Är din dator mycket bättre än:
http://www.inet.se/produkt/151 7098/taurus-hardcore-gtx-570-i 5-2500k
?
http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/1658266/tjenismss
Vsg!
Här är test på GTX680. Anno ~ 63 FPS - Very High.
Metro 2033 ~ 26 FPS - Allt maxxat.
#9 Kom tillbaka när du maxxar dessa spel med den datorn xD
#9 Maxar de spelen utan problem med min dator.
#12 Har spelat de.
Precis, du maxxar inte Anno 2070 och Metro 2033. Inte ens i _NÄRHETEN_.
För visst ser du att inte ens Gtx 680 SLI maxxar det? GTX 680 SLI har 41 fps average :D
Dock är drivrutinerna inge vidare just för tillfället.
Men 7970 CF har problem med Metro 2033 också.
Sluta snacka så högt om din dator :D
Btw, jag ser att ditt grafikkort ligger på 25 fps Average. Det dippar ner till 7 fps på ultra. Man kan säga att du maxxar det spelet ;)
Och det är inte att maxxa.
Din dator är inte dåligt, verkligen inte. Men Metro 2033 är ett brutalt spel. Vet inte vad de har gjort med det faktiskt :D Har inte spelat det så vet ej =)
Min dator skulle komma upp i whopping ~21 average på ultra. Vill inte utsätta mitt stackars grafikkort för ultra på det spelet :(
Du är exakt en sån som alltid förlorar när man argumenterar, du ställer en fråga. Sen lägger du till något för att du ska vinna diskussionen dvs, "jag skulle gärna vilja se fpsen också"
Du frågade ifall jag kunde maxa spelen.
Jag svarade ja.
Jag kommer inte kunna röra mig, men jag har just maxxat spelet.
Är du seriös? Fragbite, ni måste ju hjälpa mig i denna argumentation.
Att maxxa ett spel innebär inte att man drar upp inställningar på max bara. Man ska även kunna spela.
Att maxxa ett spel är självklart en definitionsfråga, men man har inte maxxat ett spel med en dator som droppar till 7 fps i ett spel.
Det kan ju vem som helst förstå.
DU FRÅGADE IFALL JAG KUNDE _MAXA_ DE SPELEN, JA DET KUNDE JAG.
DET VAR INGET JÄVLA TJAT OM IFALL JAG KUNDE SPELA DOM.
DÅ KAN JU ALLA I VÄRLDEN MAXXA ALLA SPEL Å DÅ BETYDER DET JU INGENTING.
Du kunde skrivit så här.
Kan du verkligen spela det spelet på max utan lagg?
Du skrev.
Man du maxa det spelet?
"
¤ 1080p (tills ny standard blir aktuell)
¤ Högsta möjliga Grafikinställningar (utan mods)
¤ Vsync spelar ingen roll
¤ AA & AF på Max
¤ 60FPS
"
Bara du som har en jävligt udda och löjlig definition av att maxxa ett spel.
http://www.sweclockers.com/for um/4-ovrigt/1076256-att-maxxa- ett-spel-lat-oss-bestamma-en-s wec-standard /
"Skulle du kunna skjutsa mig till Ica?"
"Javisst,"
Senare kommer det fram att du inte har körkort. Du säger att du skulle svara "Javisst" om du kunde köra bil MEN du hade inget körkort?
-_-
#25 Tack!
Sen vad maxxa betyder i eran hjärna är en helt annan sak.
tjao
Detta leder faktiskt ingen vart. Vi kan hålla på tills någon dör och det har jag faktiskt inte lust med :D
Löjligt av mig visst, men jag är den som tar hem pokalen.
:---------)
Så klart man går efter den allmänna definitionen, vilket betyder det jag skrev tidigare. Möjligtvis kan man väl säga att 50 FPS+ duger, och att ingen AA/AF krävs. Hur som helst är definitionen inte speciellt bred.
Det du gör är som att säga att ett spel inte laggar när du har 5 FPS, bara för man inte kan bevisa exakt vad lagga betyder.
#32 Ja precis, hur ska man kunna använda ord som man inte vet vad de betyder?
"Är du bög?". Då fick man ju klart att du var högst 12 år iaf.
Lägg ner nu. Det kommer säkert en bann också. Varning om du har tur.