Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har hårddisken krashat nu ?

Postat av makamuto den 26 Mars 2005, 12:00
9 kommentarer · 63 träffar
hej, jag undrar nu om min hårddisk har krashat. För när jag ska starta datorn så kommer det fram "Var vänlig reparera filen C:/Windows/System sätt in windows skivan och starta ifrån den och välj R". När jag gör det så låser sig datorn under sekvensen när man ska välja vilken windows installation man ska logga in på(när jag skrivit in 1 och tryckt på enter så står den och tuggar 30 min). Sen tänkte jag äh jag formaterar skiten när jag kommer till sekvensen "Söker igenom datorn efter tidigare Windows Installationer" så låser den sig satt och väntade 20 min på den då orkade jag inte vänta så jag slog av datorn.Är det hårddisken eller kan det vara något annat ?

så nu är min fråga har min hårddisk krashat ? köpte denna dator för ca en månad sen allting är nytt detta är mitt system

Processor: AMD Athlon 64 3200+ s939 Winchester

Moderkort: ASUS A8N-SLI nForce4 SLI

Ramminnen: 2x512 Kingston 512mb pc3200 400mhz

Hårddisk: Samsung SP0812N 80Gb 7200rpm 8Mb UDMA133 IDE

Grafikkort: Leadtek WinFast PX6600 GT TDH Extreme 128mb

är tacksam för alla svar som kan hjälpa
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..