Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny PC hackar och hänger sig,

Postat av Jokerswe den 11 Januari 2012, 20:12
4 kommentarer · 656 träffar
Tjenare Fragbite. Är rätt desperat och skriver i konstant lagg och grejer. Hur som helst. Satte ihop en rätt duglig PC hos komplett runt jul för jag hade tänkt att börja lira lite bf3 och annat smått och gått samt att den förra datorn hade haft sina bättre dagar.

Men nu till saken. Som sagt så har jag haft den här PCn i ca 3 veckor och då spelat battlefield 3 i cirka 2 veckor utan större problem. Corsair SSD Nova Series 2, 60 GB gör att allt startas och laddas fantastiskt bra. Men de senaste två dagarna om inte lite mer så har datorn varit helt kaos. Idag har varit den värsta. Allt hackar, spel hänger sig och fryser sig. Kan inte ens ha chrome och typ en filmapp uppe utan att det laggar sönder och fryser. Norton (är skit men fick de på köpet) Visar att det är hög prestandavarning hos svchost.exe som om jag har förstått det rätt olika windowstjänster. Men är osäker. Jag har installerat alla senaste uppdateringar på PCn och drivrutiner.

Min setup på datorn är följande
Intel LGA1155 Core i5 2400
Gainward GeForce GTX 560 1gb PCI-E
Kingston DDR3 1333 MHz 4gb KIT CL9

Fråga om det är något mer ni behöver veta. Har googlat men kommer inte fram till någon lösning.
Problemet kommer bara tillbaka. Ska trycka in mer ram när jag har tid men vill först lösa det här problemet.

Tack!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..