1
Den mest PRISPRESSADE datorn
Postat av krutgunnar den 26 December 2011, 14:52
25 kommentarer · 215 träffar
God jul på er! Jag antar att jag blir en i mängden av de som lägger upp råd angående köp av ny dator. Detta gör jag på grund av att jag verkligen är noll insatt i datorteknikens värld därav vänder jag mig till de som anses kunna plocka fram det absolut bästa och det mest prispressade paketet för min budget.
Jag har kollat igenom ett flertal trådar här de senaste dagarna för lite inspiration och försökt hitta en potentiellt köp men jag tycker inte de upplevt till mina kriterier.
Så jag har en budget på 8.000kronor, visst gör det ingenting om att det kanske blir någon hundring mer men för att få den så prispressad som möjligt så anser jag helst att ni håller er till rimliga priser.
Det enda som jag kräver att datorn ska klara av är BF3 på medium/high.
Vad jag har sätt så har folk inte tagit med Operativsystem med i vissa av sina köp och skulle gärna vilja ha en förklaring varför det förekommer :)
Men som sagt, skulle vara väldigt glädjande om ni/du kunde ta dig an tiden att fixa en stabil dator för dessa pengar.
Är det några frågor så kommer jag svara så fort jag kan!
Mvh Krutgunnar
Jag har kollat igenom ett flertal trådar här de senaste dagarna för lite inspiration och försökt hitta en potentiellt köp men jag tycker inte de upplevt till mina kriterier.
Så jag har en budget på 8.000kronor, visst gör det ingenting om att det kanske blir någon hundring mer men för att få den så prispressad som möjligt så anser jag helst att ni håller er till rimliga priser.
Det enda som jag kräver att datorn ska klara av är BF3 på medium/high.
Vad jag har sätt så har folk inte tagit med Operativsystem med i vissa av sina köp och skulle gärna vilja ha en förklaring varför det förekommer :)
Men som sagt, skulle vara väldigt glädjande om ni/du kunde ta dig an tiden att fixa en stabil dator för dessa pengar.
Är det några frågor så kommer jag svara så fort jag kan!
Mvh Krutgunnar