Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

D-sub power saving mode

Postat av Rune Tibbelin den 14 December 2011, 15:36
2 kommentarer · 532 träffar
Hallå allt folk, nu är det såhär att jag fick min brors gamla dator för rätt länge sedan, men jag har inte fått den att fungera förrän nu, eftersom att startknappen var glapp, men nu har jag iaf. fått igång den, men hursomhelst.

Datorn krävde att jag skulle aktivera Windows, annars skulle jag inte få använda datorn, så jag försökte att aktivera flera gånger via internet, men det fungerade inte, så till slut gav jag mig och gjorde det via telefon, så det tog fem minuter, okej, så då fick jag datorn att fungera, och jag var ju lycklig såklart, så tänkte jag fixa internet då, men då helt plötsligt så slocknade skärmen och så stod det "D-Sub Power Saving Mode", och det här verkar inte gå bort på något annat sätt än att starta om datorn, men det känns lite oskönt om jag ska behöva starta om datorn var femte minut, det känns ju inte som att den här datorn duger till särskilt mycket då.

Jag har testat så att kabeln sitter i mellan skärmen och datorn, och den sitter fint, så vad tror ni är problemet här? Någon aning om hur jag ska lösa det här?

Tack på förhand :)

Edit: För övrigt har jag redan försökt googla runt, men har inte lyckats hitta något.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..