Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

swtor online

Postat av B4TM4N den 13 December 2011, 15:40
9 kommentarer · 248 träffar
Okeeey har förbokat Star Wars - The Old Republic x 2 - Buddy Pack inkl Pre-Access för ngn månad sedan! Och enligt hemsidan står det att om man har "pre acces" bokat så som jag har så ska man kunna spela den 15e.

Men det står också för att kunna göra det så behöver man en pre access kod som man får i e-mail utskickat från dem man köper det ifrån.

MEN JAG HAR INTE FÅTT NGN KOD !

På hemsidan "webbhallen.com" stod det när jag kolla att koderna tagit slut! :O och att dem skulle bli medskickade i paketet när det kom den 15e.

Men nu när jag kollar igen står det inte det längre utan det står
Pre-order now to get early game access and a colour stone to change your weapon effect! (2st koder och instruktioner skickas ut med e-mail1)

1) Gäller endast för medlemmar. (Medlemskap hos Webhallen är gratis) Registrerade medlemmar som handlat något sedan tidigare får en kod skickad direkt till sin e-mailadress. Är du ny medlem så kontaktar du vår kundtjänst så hjälper de dig med att få en kod utskickad.

WTF!? Jag är inte medlem på webbhallen! Kommer jag få 2 koder utskickade endå!? Måste jag kontakta kundstjänst annars !?

VAD ÄR DETTA FÖR SKIT !? Ps. På swtors hemsida står det typ
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..