Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hälp med ett fel!

Postat av ?Molle den 20 Mars 2005, 19:11
3 kommentarer · 23 träffar
Hej det är så att jag har en gammal DELL OptiPlex GX110 1000 mhz dator och det är 3 st operativsystem på den så att man får välja mellan 3 st olika precis innan datorn startar , så jag gick in i Den här datorn > Egenskapet > Avancerat > start och återställning > inställningar och där kryssa ur "visa lista över operativsystem" så att man slipper den dära listan. Men nu när jag försöker starta den datorn så är den jätte seg sen när den väll tänkt klart piper det till så står det "Secondary hard disk drive 1 not found" vad kan det vara för fel ? :/ går det att starta datorn i felsäkert läge genom att trycka något specielt ? det är BIOS version A08! det har inte varit några problem förens detta med datorn så fort jag stängde av den efter denna omställning så har det blivit så ;( det går att trycka F2 så kommer man in i setup så står det Secondery Drive 1 så står det Unknown Device och vad jag än ändrar där så står det så,
har inställt på Auto nu!

tacksam för hjälp MVH Jimmy
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..