1
os krångel?
Postat av DeathAddeRRR den 2 December 2011, 15:03
5 kommentarer · 42 träffar
Tjena fragbite.
Jag har en laptop som mitt os krånglar på.
När man startar upp datorn så fungerar allt tills man kommer till windows corporation, då datorn hänger sig när Loader baren, eller vad man ska säja kommer upp.
det hinner komma fram två pluppar varje gång i loader baren sen hänger den sig.
datorn funkar att få igång ibland.
hårddisken blir typ överhettad efter 5 - 10 min , sedan blir hela datorn het som F** typ datorn efter 15 min :/.
Datorn: HP Pavillion DV6000.
Vad kan vara fel?
Edit: Då man startar datorn från att den har varit helt avstängd då uppstår problemet , för att fixa det så startar jag och stänger av på knappen tills det funkar , trycker man på vila istället för att stänga av helt så funkar datorn som den ska göra.
någon som vet mitt problem , läs den hela tråden :P
Jag har en laptop som mitt os krånglar på.
När man startar upp datorn så fungerar allt tills man kommer till windows corporation, då datorn hänger sig när Loader baren, eller vad man ska säja kommer upp.
det hinner komma fram två pluppar varje gång i loader baren sen hänger den sig.
datorn funkar att få igång ibland.
hårddisken blir typ överhettad efter 5 - 10 min , sedan blir hela datorn het som F** typ datorn efter 15 min :/.
Datorn: HP Pavillion DV6000.
Vad kan vara fel?
Edit: Då man startar datorn från att den har varit helt avstängd då uppstår problemet , för att fixa det så startar jag och stänger av på knappen tills det funkar , trycker man på vila istället för att stänga av helt så funkar datorn som den ska göra.
någon som vet mitt problem , läs den hela tråden :P