Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lagg vid omformatering

Postat av Kidoo den 26 November 2011, 21:17
4 kommentarer · 118 träffar
Tjena fragbite!

Jag har ett problem som jag tror ni kan hjälpa mig med.

Det är så att efter jag omformatera min dator så har den spökat väldigt mycket gällande spelen jag spelar, jag spelar wow och cs.

När jag tex ska spela arena på wow så kan jag fastna i loadscreen eller så klickar jag på "join arena" och så står jag fortfarande kvar i OG som inget har hänt. Jag kan också få sjukt skumma dcs i mitten av arenas/bgs/instancer, typ som om jag drar ut inet kabeln och allt bara stannar upp.

Sen märkte jag idag på cs att jag inte längre kan spela med cl_cmdrate 101 och cl_updaterate 101 utan jag måste spela med 20 respektive 30, något jag aldrig behövt göra innan.

Sist och minst så pingar jag också 50 istället för 40 som jag då pingade innan omformateringen.

Är det några viktiga program som jag inte har laddat ner men som jag behöver, några speciella drivrutiner jag missat?
kanske ligger felet i min router/modem (har en thompson) alla svar och ider uppskattas.

bjur på min dåliga stavning!

MVH Kidoo!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..