Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstigt problem med nätverkskortet

Postat av x1ofdewm den 20 November 2011, 19:41
0 kommentarer · 496 träffar
Hejsan, har som sagt fått ett jävligt konstigt problem med mitt nätverkskort. Efter ca 5-10 eller 15 minuters surfande så stänger trådlösa nätverkskortet av sig automatiskt. Jag har ingen ON/OFF på datorn för wireless, och det funkar inte att dra Fn + F3 som killen sa när jag köpte datorn (det är en "trådlös"-logga på F3:n). Ibland reparerar Windows själv nätverkskortet om jag klickar på Troubleshoot, men ibland gör den inte det, den bara konstaterar att något är fel med, "Problem with Wireless adapter or Access Point". Vad jag får göra då är att starta om datorn och då efter omstarten funkar det som sagt i typ max 10 minuter, senaste gången tog det mindre än 2 minuter...

Varken jag eller Windows kan alltså sätta på nätverkskortet igen efter att det blivit deaktiverat, av någon ytterst konstig anledning!
Föregående tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..