Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

nytt graffekort

Postat av wadz den 16 November 2011, 00:00
5 kommentarer · 187 träffar
tja. Min grafikkortsfläkt har tydligen gått sönder så vet inte vad jag ska ta mig till.Den snurrar vääääldigt långsamt- Går ju inte att spela iaf, fpsdroppar väldigt ofta.

Har en ganska så gammal dator som jag f.ö trivs jättebra med utan ovanstående problem.

asus m2n mx se plus
amd athlon 64 x2 6000+
4gb 1033 mhz ram.
osså mitt grafikkort då, nvidia 8600gt. Då är frågan kan jag köpa någon ny fläkt till ett sådant gammalt kort eller lämna in det någonstans? (Datorn är väldigt gammal så garanti har jag inte, haha) Eller kan jag köpa något annat grafikkort som ändå kan fungera med andra komponenter? Tänker främst på att jag har ett gammalt moderkort, kan väl bli en jävla flaskhals med?

Men som sagt så har denna datorn fungerat skitbra innan, spelar bara hon och cs. så vill helst bara lösa problemet utan att behöva köpa en helt ny dator.

Så plz svara ang om jag kan fixa grafikkortet eller länka något grafikkort jag kan köpa!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..