Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam nedladdning

Postat av Spice den 8 November 2011, 20:40
3 kommentarer · 263 träffar
Hejsan alla fragbitare. Har nyss gjort ett inköp på MW3 för cirka en timme sedan via steam store. Nu har jag nämligen en fråga till er alla. När jag ska ladda ner/installera MW3 på steam så ligger min nedladdnigshastighet på 0,5Mbit/s fast ligger vanligt vis på utorrent och på steam på 1Mbit/s. Vet någon av er vad det kan bero på och har inte utorrent igång eller något överhuvudtaget på på någon av datorerna som skulle kunna göra så det gick slöare. Har det att göra med inställningen om vart ifrån det är man laddar ner ? Och om det är så vart ska man välja, vilket land ska man tanka spelet från om ni förstår vad jag menar.(Inställningar på steam och nedladdnings inställningar så väljer vart ifrån man tankar det, typ som ifrån vilken steam databas det är man ska tanka spelet från) Skulle uppskatta all hjälp då jag vill spela spelet så snabbt som möjligt. Tack och adjö ha en trevlig kväll grabbar.
Och som diskussion, ska ni lira mw3 eller bf3 eller håller ni er till CS? Och vilket spel tycker ni är roligast och har ni sätt framemot mw3 ?

Vilket spel ?

8 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..