Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn laggar och har sig

Postat av wladimir22 den 8 November 2011, 18:51
0 kommentarer · 197 träffar
Hejsan. Ja, jag är fet och lat och orkar inte vänta.

Ska börja med att säga att jag har en dator på snart 1 år. Jag har aldrig fått varning för virus eller något liknande. För snart 2 veckor sen så systemåterställde jag datorn pågrund av för mycket skit på datorn som jag inte behövde.

Nu till problemet, datorn börjar låta mycket, börjar lagga och vara allmänt seg vid användning.

Några exempel är redan vid start av datorn, jag startar datorn som jag alltid gjort och nu startar datorn 10-30 sekunder segare än vad den brukar.

Jag kommer in på skrivbordet när datorn har startat och ska ta upp ett program och det tar 5 sekunder... 10 sekunder... 15 sekunder. Paff säger det och jag tar upp aktivitetshanteraren och försöker stänga ner programmet jag startat och det laddar och laddar och laddar och laddar. Tillslut så landar programmet i helvetet och brinner upp.

Och sedan när jag är inne på facebook eller något och trycker på en länk, så laddar länken i en annan flik i typ 20 sekunder, förut sa det "PLOPP" så va skiten där den var.

Någon som vet felet? Är det något som måste uppgraderas?

MVH Fet Joe
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..