Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator krashar på BF3 lite då och då

Postat av flixy den 31 Oktober 2011, 22:59
24 kommentarer · 448 träffar
Hej fragbite!

på senare tid har min dator krashat kanske 3 gånger per dag. nu när jag har köp BF3 så krashar den rätt ofta!. Ibland kan jag köra ett helt game felfritt och ibland kan jag spela 20 sekunder.

jag har försökt att lösa metoden genom att spela på Campaign där de krashar i princip hela tiden!

här är min lista först: http://www.inet.se/kundvagn/vi sa/1067696/2011-10-31

började först med att omformatera

sen började jag med att koppla ur ett grafikkort och spela, kunde spela 20 sekunder längre tills det krasha. Plockade ut grafikkortet och pröva köra med det andra. Funkade inte heller!

jag satte in korten igen och körde igång MSI's egna ram-test i ClickBios och inget fel hittades. stängde av tog bort en sticka och provade att spela, ingen ändring, samma krash. bytte ut den mot den andra stickan, funkar fortfarande ej.

sen prövade jag att installera en äldre drivrutin till grafikkortet vilket inte gav något bra resultat heller

När det krashar så stannar bild upp sedan låter det "Brrrrr" och allt stannar fast datorn är på och skärmen tappar signal!

Nu sitter jag här, ropar efter hjälp!

tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..