Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gaming Mus

Postat av Anna-.^ den 16 Mars 2005, 08:33
21 kommentarer · 214 träffar
Hejsan!
Jag har länge funderat på att köpa en ny mus, jag står inte ut med min kulmus längre. Förra helgen var jag väldigt nära att köpa en MX510 och innan dess har jag varit nära att skaffa mig en Razer Dimondback. Men jag har båda gångerna ångrat mig, jag vill veta lite mer. I mitt klan har nästan alla MX510 så där får jag bara ett svar: Köp MX510. Sen så har jag hört om den där Explorer 3.0. Jag har sett och hört att flera proffs har den. Men den får jag inte tag på i affären, bara i paket där musmattor och skates ingår. Men jag behöver ingen musmatta, jag prenumererar på NOOB och där ska man få en Steelpad 4D. Sen tycker jag att den nya Explorer musen verkar bra, Explorer 4.0. Men jag har hört att 3.0 är bättre. Massa sånt här tjafs. Så jag skulle gärna vilja veta vilken mus som är bäst. Detta är ju så klart en smaksak men jag skulle gärna vilja veta. Sen skulle jag gärna vilja veta om man kan få tag i en 3.0 utan musmatta. Ge gärna länk till var man kan köpa Explorer 3.0.
Tack i förhand // HardCore
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..