Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svart ram på TV:n

Postat av Wub den 11 September 2011, 14:06
3 kommentarer · 182 träffar
Hej!

Jag har alltid haft bra bild på TV:n när jag har haft den kopplad till datorn, har aldrig krånglat eller något, men igår helt plötsligt så hade jag en svart ram på TV:n. Jag förstår inte vad den kommer ifrån. Sist jag använde TV:n genom datorn var dagen innan, var inte alls så då.

Jag har testat med att återställa TV:n till fabrikinställningar samt kollat runt i inställningarna, men hittar inget. Jag har kollat runt i Catalyst men hittar inget där heller förut en grej som heter Overscan, men då hamnar bilden utanför TV:n, går inte att få det perfekt.

Har även testat med att formatera eftersom det behövdes ändå, vilket jag gjorde nyss, men det hjälpte inte det heller.

Jag har även testat ändra hz/upplösning fram och tillbaka och jag har googlat i en timma utan resultat.

Någon som har en idé om vad det kan vara? Det jag inte förstår är vad det kom ifrån, jag har ju inte gjort något... Kan inte heller minnas att jag har haft några problem med detta efter format, dvs jag minns inte att jag behövde ställa in något.

Tacksam för den hjälp jag kan få!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..