Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator startar inte

Postat av Krutfarmor den 9 September 2011, 19:56
2 kommentarer · 207 träffar
Hej!

Jag har problemet att datorn vägrar starta kommer inte ett knyst från den då jag trycker på startknappen.

(Den har nyligen varit inne på lagning hos inet i 6 veckor för att den startade om sig när jag spelade vissa spel.)

Så jag fick hem datorn idag och va taggad på att äntligen kunna gamea igen men blev lite fundersam när den inte kunde ansluta till internet så jag tänkte jag kör standard lösningen och startade om datorn men så fort den stängt av sig kunde jag ej starta den igen.

Jag blev lite frustrerad så jag ringde till inet's support och frågade vad dem tyckte jag skulle göra. Han som svarade var mycket trevlig och hjälpsam och sa att det kunde vara "restström" kvar i datorn och att jag skulle dra ut el kabeln och batteriet och sedan hålla inne start knappen i 30 sec.
Men detta gav inga framsteg alls så han sa att jag skulle låta den stå över natten och sedan försöka starta den igen och om den inte starta då så tyckte han att jag skulle lämna in den hos dem igen.

Men här kommer ett litet dilemma: Jag har inte så stor lust att lämna in den på reparation igen utifall att det skulle ta 6 veckor igen så skulle vara mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig att lösa problemet så jag slapp detta.

Dator: http://www.webhallen.com/hardv ara/111766-msi_gx740-238ne-cor e_i5-450m-4gb-500gb-17-hd5870- win_7_hp

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..