Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mac + iTunes hjälp

Postat av JoachimleGrand den 4 September 2011, 12:05
1 kommentarer · 177 träffar
Hej, jag har köpt mig en MacBook Pro och har alltid i innan använt PC så behöver lite hjälp.

Det är såhär att när jag t.ex. laddar ner en MP3 fil så läggs den i Hämtade Filer men startas direkt med iTunes. Kan man inte få bort detta på något sätt? Eftersom jag lyssnar rätt mycket på House så laddar jag ner flertal låtar på samma gång och tycker att det är jobbigt när alla ploppar upp hela tiden och börjar spelas. Dessutom vill jag lägga alla låtarna i en och samma mapp så jag har ordning på musiken.

Jag har även en fråga angående Safari: När jag körde Firefox använde jag mig av baren under adressfältet och placerade ut alla mina bokmärken så jag snabbt och enkelt kunde klicka mig vidare på dessa. Hur gör man det på Safari? Det ligger ju några där från början, men hur lägger man själv till nya?

Tack på förhand! MVH

EDIT: Såg nu att låtarna som öppnas flyttas till iTunes Media så jag får alla på ett och samma ställe, alltså kan jag radera filerna i Hämtade Filer. Då undrar jag istället om man kan göra så att filerna bara läggs in i iTunes men att de inte börjar spelas.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar