1
mac laggar fast var typ 5te minut
Postat av kugelblitz den 28 Augusti 2011, 21:56
11 kommentarer · 270 träffar
Tjenare fragbite, nu är det så att min mac har stora problem har sökt på google om liknande trådar men dom är inte riktigt som min tråd. Problemet är att den laggar fast alltid då och då, kan vara 5-10 minuter emellan ibland och ibland bara 20 sekunder. Den låter inget innan eller något sådant, och om jag lyssnar musik när den laggar så fortsätter den spela fast allt annat laggar fast i ca 20 sec-1 minut
Det är jätte irriterande och tänkte ifall någon har liknande problem, och jag vet att mac inte är det bästa operativ systemet men vi fick en sån när vi började 1:an och den beter sig helt skummt. Tänkte lämna den på lagning men det är först om en vecka för det är nå fel på it snubbarna här vart jag bor. Och tänkte ifall någon kunnig kunde tipsa mig om vad man skulle göra :)
Tack på förhand
Det är jätte irriterande och tänkte ifall någon har liknande problem, och jag vet att mac inte är det bästa operativ systemet men vi fick en sån när vi började 1:an och den beter sig helt skummt. Tänkte lämna den på lagning men det är först om en vecka för det är nå fel på it snubbarna här vart jag bor. Och tänkte ifall någon kunnig kunde tipsa mig om vad man skulle göra :)
Tack på förhand