Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny laptop

Postat av hedkandi den 24 Augusti 2011, 23:25
4 kommentarer · 242 träffar
Hejsan nu är det så att jag har NÄSTAN bestämt mig för att köpa denna laptop! Grejen är den nu att jag tänker betala kontant och vill verkligen inte alls ångra köpet, även om man har sina tankar om att FAN jag borde tagit någon annan istället så vill jag ändå känna mig mer än nöjd, KRAVEN är att jag skall kunna multi-taska d.v.s. ha flera flikar i t.ex. google chrome uppe, samtidigt som jag pluggar på windows word och har excel igång och lyssnar på musik samtidigt som jag är inne på facebook chatten och så vidare...

så vad är viktigt ?
Ram?
Bra processor? - Vad har ni för förslag?
Snabb och kapabel till att som sagt multi-taska, vad är det jag kan hitta då? Länka gärna en färdigbyggd fabrikats dator som kanske själva redan har och ni är bekväma och nöjda med. eller tänker själva på att köpa tack.
Budget: 6k
Tack på förhand
Alla svar uppskattas

http://www.netonnet.se/art/dat or/laptop/laptop-15---16-tum/a sus-x53sj-sx509v/157014.3003/# tabs

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..