Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spillt kaffe (svart) hjälp

Postat av blazert den 21 Augusti 2011, 21:40
16 kommentarer · 351 träffar
Som sagt, idag klantade jag till det när jag spelade HoN. Fick ett sms och när jag skulle ta telefonen välte jag ut min kaffe rakt ner på datorn/väggen/golvet. Skärmen la av direkt, stängde av datorn tog bort chassit och såg att graffekortet(Geforce GTX 460) hade fått en del kaffe på sig. Skruva loss det och gjorde rent, såg inget kaffespill på moderkortet eller någon annanstans. Nu är bilden helt förstörd av lila/gröna linjer som försvinner när man drar muspekaren över dom. Går inte att öppna kontrollpanelen över bildskärmskortet heller. Så.... vad tror ni har hänt och hur ska jag lösa problemet? Någon som vart med om liknande? Osv alla tips är bra förutom dom dåliga.
Tack på förhud Hej!

Ps: Har en dator från komplett med gratis garanti/Service/support i 3 år men tror knappast garantin står för mitt klanteri.

Kaffe gott?

24 personer har röstat
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..