Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nya datorn

Postat av Keepan den 11 Mars 2005, 14:25
11 kommentarer · 156 träffar
denna tråd är enbart skapad för att jag ska få ut min ilska. idag var det meningen att min data från dell skulle bli levererad, varför just en dell är enbart för att farsans jobb har avtal med dom. jag skulle aldrig i mitt liv välja dell annars... hur som helst så fick jag reda på att den är försenad och kommer istället nästa vecka, det är andra gången det händer nu. min nuvarande data som också är av dell blev levererad 1-3 månader efter deras datum. jag tycker personligen att det är skamligt att man betalar så mycket överpris för service och garantier när man inte änns får sin data i tid.

har just nu lust att sparka sönder en vägg eller liknande efter jag har sutit och tömt min nuvarande data till förmån för den nya. betalar jag dubbelt så mycket som för en hemma byggd data förväntar jag mig att den ska komma när dem lovat. så från att gå från den roligaste helgen i mina år så går jag till den tråkigaste helgen någonsin. skamligt! :(
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..