Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Prisvärd speldator

Postat av MOLLBERG den 20 Juni 2011, 14:28
22 kommentarer · 285 träffar
Hej alla fragbiteare. Jag har bestämt mig för att köpa en ny speldator, men i den oändliga djungeln av komponenter vet jag inte vad som passar mig bäst. Skulle bli glad om någon kunde hjälpa mig att länka eller sätta ihop ett paket till mig. Jag har tänkt mig en dator som klarar cs och vanliga aktiviteter som surfa, spotify osv. Jag vill att den ska klara av cs, skype, webbläsare osv. samtidigt, så gärna en processor som klarar av lite multitasking. Datorn får kosta ungefär max 5k, men det går att töja lite på gränsen (exklusive OS). Jag har kollat på denna, men jag vill kolla om den klarar mina krav, och om det går att hitta en prisvärdare dator.

http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=323200

____________________________ __________________________

EDIT: Har en dell dimension 4400 hemma som bara står och samlar på sig damm. När man slår på den kommer endast en windows xp-blå färg fram samt pekaren, så det är något fel på den. Kommer dock ihåg att den klarade av cs, är det någon som vet vad som behöver bytas ut så kan man ju byta ut det samt köpa något uppgraderingspaket till. Är det någon som kan hjälpa till med detta?

Ha det gött, och förlåt för en lång text.
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..