1
10.000 kronor på en dator!
Postat av aitch- den 13 Juni 2011, 19:07
40 kommentarer · 98 träffar
**Vet att det finns många dator-trådar men jag har speciella krav som det är svårt att söka efter!**
Tjenare tjenare :)
Har 10.000 kronor och känner att det är dags att köpa en ny dator eftersom det är så många härliga spel som kommer i år!
Krav:
Windows 7 64-bit ska ingå
Datorn ska vara i delar från inet, då jag känner en där som monterar gratis åt mig!
Tangentbord,mus och skärm ska INTE ingå
Den måste klara av kommande BF3 och The Elder Scrolls V: Skyrim på högsta inställningar.
Jag kommer att modda TES:Skyrim väldigt mycket så en kraftig processor och mycket ram är ett måste!
Budget: 10,000. Kan dock överskrida lite om det leder till stora skillnader.
Tack så fruktansvärt mycket underbara fragbite medlemmar!
För att tråden ska leda till diskussion; Vilket spel ser ni mest framemot i år :)?
Tjenare tjenare :)
Har 10.000 kronor och känner att det är dags att köpa en ny dator eftersom det är så många härliga spel som kommer i år!
Krav:
Windows 7 64-bit ska ingå
Datorn ska vara i delar från inet, då jag känner en där som monterar gratis åt mig!
Tangentbord,mus och skärm ska INTE ingå
Den måste klara av kommande BF3 och The Elder Scrolls V: Skyrim på högsta inställningar.
Jag kommer att modda TES:Skyrim väldigt mycket så en kraftig processor och mycket ram är ett måste!
Budget: 10,000. Kan dock överskrida lite om det leder till stora skillnader.
Tack så fruktansvärt mycket underbara fragbite medlemmar!
För att tråden ska leda till diskussion; Vilket spel ser ni mest framemot i år :)?