Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Virus"?

Postat av JZoN den 11 Juni 2011, 00:02
9 kommentarer · 148 träffar
Tjena. Har fått ett problem som jag aldrig tidigare sett. Men jag börjar från början, (detta tror jag är kopplat till "viruset".). När min sambo kollade sin mail så hade hon många spam meddelanden skickade från min E-mail. Jag gick in och kollade och fick se att någonting har skickats ut till många. Kunde dock inte se vad. När jag skannar datorn så händer först inget. Körde Avast, inga problem. Sen körde jag Malwarebytes. Då hittade jag en skadlig fil och tog bort denna.

Sen nu får jag hela tiden meddelanden. "Malwarebytes har stoppat en skadlig webbsida. Det kom även upp en ip-adress som jag passade på att spåra som verkar leda till ett helt okänt land ute i indiska oceanen. Det fortsätter poppa upp och jag har ärligt talat ingen aning om vad jag ska göra, Visst MWB säger att det blockeras, but still?
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..