Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator problem!

Postat av datorproblem den 23 Maj 2011, 15:43
4 kommentarer · 134 träffar
Tjo fragzer. Nu är det så att min Stationära dator har kanske gjort sitt? vad vet jag, behöver er hjälp.

Min dator har precis krashat. Skulle öppna upp minecraft och satte därpå hamatchi. (ett program), Då började datorn lagga upp oerhört mycket. så jag valde då att stänga av datorn och sätta på den igen.När jag satte på datorn så gick allt som det skulle. tills jag kom till biten då datorn ''laddas'' eller hur man ska se på saken, en liten tura kommer upp och laddar. Första gången stannade den dära och laddade i all evighet.

nästa gång jag startade om datorn så kom den förbi ''laddnings proceduren'' och vart isället en svart skärm. precis innan man ska logga in. Så allting går som det ska men inloggnings ''skärmen'' ; eller hur man ska kalla det kommer inte upp, har provat allt, felsäkert läge osv osv, verkar vara operativ systemet?

Har windows vista 30g. Tack på förhand, Särskrivning, stavfel bjuder jag på. Dyslektiker. Puss och hej! peach
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..