Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mi-Fi

Postat av Frukostapan den 23 Maj 2011, 15:12
9 kommentarer · 185 träffar
Hej!

Jag är jätte sugen på en iPad och har kollat runt lite och tycker att kostnaden för att ha 3g blir alldeles för dyr. Betalar redan för surf i mobilen och ett bredband hemma. Så jag satt och kollade runt lite olika alternativ.

Hittade så att man kunde dela 3g nätet på iphonen till ipaden men då var man tvungen att jailbreaka (inget aternativ, vill ha kvar min försäkring på mobilen då den krånglar väldigt ofta)

Sen hittade jag MI-FI.
Som wi-fi fast mobilt. Känndes som en gåva sänt från gud! skulle inte behöva ha surf i varken mobilen eller ipaden utan tog med mig MI-FI istället när jag skulle någon stans. Enligt vissa sidor skulle den inte vara stötte än ett kreditkort - bara lite tjockare.

Började kolla runt lite mer och minndes att 3 skulle sälja det och det står att tele 2 ska ha det men nu när jag kollade på deras sidor står det INGENTING om det?! har ju sett reklamer t.o.m.

DISK: Är det någon som vet om det fortfarande säljs och vart?
Funkar det?
Är det lika bra som det låter?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..