Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nvidia genväg problem!

Postat av diffe- den 18 Maj 2011, 15:44
1 kommentarer · 66 träffar
SNÄLLA LÄS OCH HJÄLP MIG!

Tja Fragbite! :)

Nu är det såhär. Jag har ett skrot grafik kort, Nvidia GeForce 220 GT. Och en dag kom jag på att jag skulle installera nya drivrutinerna till kortet. Jag kollar noga så det är rätt jag laddar hem osv. Laddar hem det och installerar. När jag har installerat det så hänger sig datorn mystiskt. Bilden är kvar, men går inte att röra någon knapp eller musen. Så det är bara att dra sladden, och det gjorde jag. Tänkte inget mer på det och startade datorn igen. Jag gick in på youtube och då märkte jag att när jag kollar på en film där så flimrar bilden och det blir som fyrkanter i regnbågens färger. Och sen hängde sig datorn igen, så jag gjorde en systemåterställning till gamla drivrutinen, men när jag har gamla nu så kan jag inte öppna Nvidias kontrollpanel?! och jag needar verkligen det nu! Snälla, vad ska jag göra? Måste ha upp kontrollpanelen.

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..