1
bra på dator? KOLLA HIT!
Postat av soLomon den 25 April 2011, 17:18
14 kommentarer · 241 träffar
Tja! jag skulle vilja ha lite hjälp med min dator, det är en compaq pressario SB1000. Desktop modellen, jag har smackat in 2 gig RAM och har en hårddisk på 167 gig varav 5 som används. Jag har stoppat in mitt grafikkort: ATi GeCube Radeon x1300, och har den bra kyld.
Nu till dramat, jag vet att det inte är den bästa datorn som finns, men jag laggar om jag har EAC+CS+Mumble vilket är väldigt jobbigt då jag vill spela felfritt, så nu behöver jag tips på vad som kan förbättras! (har inte råd med en helt ny dator) så jag undrar vilka komponenter jag kan köpa nytt av!
Som sagt är Hårddisk+Grafikkort+RAM+Kylnin g fixat, men kanske skulle jag behöva en ny processor?
Tack på förhand!
Nu till dramat, jag vet att det inte är den bästa datorn som finns, men jag laggar om jag har EAC+CS+Mumble vilket är väldigt jobbigt då jag vill spela felfritt, så nu behöver jag tips på vad som kan förbättras! (har inte råd med en helt ny dator) så jag undrar vilka komponenter jag kan köpa nytt av!
Som sagt är Hårddisk+Grafikkort+RAM+Kylnin g fixat, men kanske skulle jag behöva en ny processor?
Tack på förhand!